Von Puppen und Hunden

Von Puppen und Hunden

Freitag, 29. Juni 2018

Vivienne

Jemand ist sehr froh.  / Somebody is very pleased.

Ich habe die komischen Fädchen durch Seidenbänder ersetzt. Jetzt sehen die Sandalen viel schöner aus.

I changed these funny white strings for silk laces. Now the sandals look much prettier.


Vivienne ist eine 69er rothaarige No Navel, die leider von einem Jungfriseur einen etwas experimentellen Haarschnitt verpasst bekam. Es stört aber gar nicht so sehr wie ich zuerst dachte. 
Fast hätte ich gar nicht auf sie geboten, weil sie auf ihrem sehr schlechten Ebay-Foto wie eine englische White Dress aussah - und so eine habe ich schon. Zum Glück habe ich sie mir rechtzeitig genauer angesehen.

Vivienne is a 69 No Navel red head, who sadly was given a somewhat experimental haircut by a junior hairdresser. But it's not as bad as I thought first.
I had almost missed her, since on her very bad Ebay photo she looked like an English White Dress - and there is already one living here. Lucky me, I looked closer just in time.

Naja Fotoqualität... mal hat sie eine Reflektion auf dem linken, dann auf dem rechten Auge.... aber eine schöne Puppe entstellt nichts!

Well photo quality... first a reflection on her left eye, then on the right... but nothing blemishes a lovely doll!

5 Kommentare:

  1. I'm loving Miss Vivienne such a gorgeous red haired No navel with a sense of style

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Yes, and she shows the world that red heads can wear red!

      Löschen
  2. She's lovely and looks great in this dress. What a find, I'm glad you looked closer at the auction photos too, so that you can share her here with us :)
    x

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. And I'm so glad most folks didn't look closer, so I could afford her!

      Löschen
  3. Such flair and style displayed here.

    AntwortenLöschen